nedeľa 18. decembra 2016

Farba mesiaca júl: Ružová

Tak a dostávame sa k poslednému foteniu do Jitkinho projektu. Najnáročnejšie fotenie som si nechala na záver. Bolo mi totiž úplne jasné, že ružová ma zabaví na dlho dlho a aj tak som nenafotila úplne všetko, ale myslím, že sa aj tak značne pokocháte.

Otvorenie ružového fotenia nemôže priam nikto iný ako Willa, keďže ona má ružovú už v názve.

Evelin vo svojej jemne ružovej róbe

Mína a Poppy

Fashionistas a Style kočky

Na krásavice z radov Fashion Fever som počas tohto projektu slušne zabúdala, tak aspoň teraz

Trošku mázlá Susannah a Gemini

Morské panny sú početnou ružovou skupinkou u mňa

Morské panny milujú ružovú aj vo svojich vlasoch

Ružová u morských panien fíči aj pri melíroch

Soňa v saku od Barbie I can be moderátorky

Teresa v obľúbených doplnkových šatách

Z dielní našich šikovných zberateliek: Gini v kompletíku od Jitky, Asha v šatách od Hanneton, Laris v šatách od Violky a Hayden v šatách od Věrky

Genevieve, Blair a Kateleen z 12 tancujúcich princezien

Jade, Izabell a Rebeka v šatách z 90tych rokov.

Vanessa, Edeline a Fallon v setíkoch od Simba Toys

Mix Mattel šiat na Basics dievčatách

Raquellky v podaní fialovo-ružových šatách z kolekcie Fashionsitas.

Janka a Terez v ich pôvodnom oblečení

Totálna všehochuť v podaní Cherrie, Skarlet a Sadie.

Opäť dvojičkovské fotenie. Tentokrát v podaní Sue a Julky. Šaty, ak sa nemýlim sú z nejakých doplnkových od Mattel.

Peťa v šatách od Fashionistas Teresy

Šaty sú ružové hlavne zozadu

Esmeradla v letnom kompletíku do Mattel

Anetka v šatách od Fashion Fever Teresy



Renné a Livka v tričkách od Mattel

Bobby v kompletíku od Simba toys



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....