štvrtok 15. decembra 2016

Farba mesiaca september: Biela

Tak na úvod asi toľko, že tento článok robím na tretí krát. Robila som ho dnes ráno, potom v práci a teraz som zistila, že článok sa nejakým zázrakom neuložil a že v ňom ostala jedna jediná fotka, tak dúfam, že teraz to už bude mať väčší úspech a fotky si teda aj užijete. Biela sa myslím na toto obdobie hodí, aj keď u nás sniežik nie je.

To by som nebola ja, aby v mojom fotení neboli Bejzičky


Robené šatočky - do Hanneton, od pre mňa neznámej autorky a od autorky tohto projektu Jitky.

Zimný kompletík z Číny

Šatočky z dielne Mattel

Gabrielka

Topíky z kolekcie Fashion Fever

Od Terky, od Mary a od Janulky

Krásny kompletík s bielym roláčikom od Janky

Biele prádielko z Číny

Nakoniec došlo aj na tie svadobné

Takto to cca vyzerá u mňa pri fotení:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....