štvrtok 1. decembra 2016

Farba mesiaca máj: modrá

Hanneton mi raz napísala, že modrá je celosvetovo najobľúbenejšia farba. U mňa to rozhodne platí, že v tomto idem v hlavnom prúde na 1000%, čo nejdem skoro nikdy a v ničom :-) Tentokrát uvidíte nielen originál šatočky z dielne Mattel, ale aj čo to od šikovných rúk našich zberateliek a tiež sa tentokrát nezameráme len na modré šaty.

Bábiky s modrými vlasmi

Bábiky z rozprávok

Zberateľské bábiky

Kúpanie v modrom

Šaty od Violky a od Hanneton. Samozrejme, že Nika šaty nedopla, ale aj tak si myslím, že je v modrej nádherná. Teším sa, až Hanneton vytvorí niečo na toto telíčko.

Fashion Fever Terka & Cool Blue Barbie

Moje modré morčiatka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....