piatok 9. júna 2017

Koľko mám vlastne bábik? časť druhá

Ahojte 😊 Tak dnes druhá časť počítania obyvateľov Barbienkova pre emiek (to je skratka kolegynkinho mena v našom internom systéme). Milka, ĎAKUJEM za všetko. Toto fotenie bolo síce časovo aj priestorovo náročné, ale bol to zároveň totálny relax, ktorý som v tom období enormne potrebovala. Moc ĎAKUJEM za všetko anjelik.

Fashionistas 2015

Fashionistas 2016

Fashionistas 2017

Barbie Basics 003

Barbie Basics 002

Barbie Basics 001

Barbie Basics Red Target

Barbie Basics 1.5

Barbie Basics 2.1/2.5

Landmarky

Stardollku mám len jednu, takže je tu žiaľ sama

Museum collection...no nie sú kompletné, ale ja ani vlastne nechcem tú tretiu, takže z mojej strany je to OK

Dnes sa rozlúčime štyrmi nádhernými vianočnými bábikami. So..All i want for Christmas is you my babe


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....