štvrtok 8. júna 2017

Koľko mám vlastne bábik? časť prvá

Ahojte 😊  Ospravedlňujem sa, že som tu dlhšie nebola a že Vás zrejme opäť zahltím príspevkami, ako ste už u mňa zvyknutý. Názov článku napovedá asi čoho sa článok bude týkať. Asi pred tromi týždňami som bola cez víkend s kolegyňou v práci a keďže sedíme vedľa seba tak si nemohla nevšimnúť, čím sa zaoberám pomedzi prácu. Tak sme sa dali do reči a nakoniec prišla osudová otázka, teda rovno dve: To koľko tých Barbie vlastne máš? A koľko v tom máš peňazí? Na ani jednu otázku som nevedela odpoveď. Na prvú preto, lebo som už bábiky strašne dlho nerátala a na druhú preto, lebo toto som nikdy nerátala. Jednak ono, občas nejakú kočku zo zbierky aj uvoľním, i keď zvyčajne za tretinovú cenu. Nikdy som to nerátala a u väčšiny si vôbec nepamätám, koľko stáli, ale dosť slov, ktoré asi aj tak nikoho nezaujímajú. Fotky:

Začneme samozrejme fotkou mojich najmilovanejších Barbie a to teda morských panien. Kto by si dal tú námahu a chcel by bábiky rátať so mnou, tak tu žiaľ na tejto fotke chýba jedna krásna morská panna. Takže sem plus jeden kus. Ember sa týmto veľmi ospravedlňujem, že som si nevšimla, že nie je na spoločnej fotke. Ono to je tým, že pôvodne som ich fotila inde, ale skotúľali sa mi a prefocovala som to na druhý deň a Ember proste zapadla niekam, kde som ju prvotne nezbadala.

Softbodynky mi tiež veľmi učarovali, ako môžete vidieť. Chýba mi ešte jedna, ktorú by som potrebovala do partie.

We are Monster, we are proud

Ďalšia z mojich totálnych srdcoviek - plážovky

Cool Colors

Babičky

MTM



Fashion Fever z krabicových balení. Tu vidíte aj jednu z mojich prvých troch Barbie zakúpených v dospelosti. Zvyšné dve už ani nemám.

Style/módne ikony...bolo ich 5...Millie z tretej série poputovala bývať do Čiech.

Fashion Fever Terky z veľkých balení

Playline mix

Top Modelky sú už konečne kompletka. Tam sa už rozrastať nebudeme :-D inak je to tuším aj ich prvá spoločná fotka :-)

A dnešné fotky ukončia kĺboví Fashionistas








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....