sobota 10. júna 2017

Koľko mám vlastne bábik? časť tretia

Ahojte 😊 Dnes sa dostávame k tretej a teda záverečnej časti ucelenia mojej zbierky. V prvej časti sme si ukázali 120 členov, v druhej časti 66 bábik a v tretej si ukážeme...no ďalších dosť. Ospravedlňujem sa, že niektoré fotky nie sú extra kvalitné, všimla som si to až po prehodení do noťasu a ozaj sa mi to nechcelo ísť odfotiť nanovo.

Narodeninky + Q - sa mi tam hodila, keďže prezentuje oslavu 15tych narodenín.

Zberateľský mix


Look, druhá časť

DOTW

Fashion Fever Teresky tubovky

12 tancujúcich princezien a Derek

Detičky

Vojačky

3 dámy na predaj. Ak by mal niekto záujem, stačí napísať do komentíku alebo na mail, facebook a tak podobne.

4 dámy od iných výrobcov ako je Mattel


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....