štvrtok 29. júna 2017

Keď sa splní najväčší sen

Ahojte 😊 Myslím, že mnohým z Vás je úplne jasné, o kom, o čom bude tento článok...Tým, ktorí ma sledujú na facebooku sa vopred ospravedlňujem za opakované fotky. Včera mi konečne dorazila moja najvytúženejšia bábika zo všetkých a dnes si v krátkosti predstavíme jej cestu ku mne. Bábiku som začala registrovať už v počiatkoch môjho zberateľstva, keď som objavila ebay a v ňom bolo jedno z mojich najčastejších vyhľadávaní "mermaid barbie", pretože ja morské panny proste zbožňujem úplne najviac. Pamätám si, že ju mala Míša v ponuke, no kým sa s Ex dohodla, či si ju môžem dovoliť, už mi Míša napísala, že ide k inej zberateľke a prezradila mi, že ju dostane Terka k narodeninám, čo ma tešilo asi tak akoby som ju dostala ja sama. Terka ju pomenovala Ocean, čo je pre mňa úplne dokonalé meno. Bábika sa teda po dlhé roky stala mojim svätým grálom. Párkrát som ju prehrala na ebay v auckiách, naposledy tesne pred jej kúpou a to v máji 2016, to mi vtedy veľmi finančne pomohli hneď dve úžasné zberateľky a priateľky, ktoré nebudem menovať, ony vedia. Za tie peniažky som si vtedy kúpila nakoniec Harley set z akéhosi zúfalstva. Madison (ako sa u mňa bábika volá) som nakoniec kúpila 19. 07. 2016 ako predčasný darček ko mojim minuloročným okrúhlinám a vďačím za ňu hlavne najbližšej rodine, ktorá ma na narodeniny štedro finančne posilnila a mojim priateľom, bez nich by som si ju asi dovoliť nikdy nemohla. Mám kopu jej fotiek a obrázkov, ktoré Vám sem dnes dám a na záver budú už včerajšie fotky z práce, kde ma Madison našla a kde momentálne je, keďže včera sme šli okofolkovať tento úspech s kolegyňami.

Hneď prvý obrázok bude v civile, hoci v popredí je skôr iná kráska, ktorou by som osobne vôbec nepohrdla a viem, že v tom nie som sama, že Teri?

Tvár Mermaid a tvár Louboutin sa dosť podobajú, len pre mňa asi najvýraznejší rozdiel je v tom, že Mermaid má užší noštek a inak krojené ústočká.

Tieto dve fotky sú z poslednej aukcie, ktorú som prehrala pred nákupom Madison. Priznám sa, že sa mi do tej aukcie dvakrát nechcelo, lebo tam boli dve bábiky, ktoré mám doma a dosť bábik, zo sérií, ktoré mám doma, ale kvôli Mermaid 2012 sa to oplatilo. Dokonca som sa s predajcom dohodla, že by mi poslal len ju, ak by som vyhrala. No, nepodarilo sa, ale to nevadí.


Mnohí viete, že časom uvidíte u mňa 2/3 obrázkov na tejto dvojstránke katalógu. Po Aphrodité dvakrát netúžim, aj keď sa traduje, že Afrodita sa narodila na Cypre, ku ktorému mu mám veľmi blízky vzťah.

Táto fotka je pre mňa úžasná, hoci ja osobne by som sa o svoju bála ako fras.

Madison u mňa v práci


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....