utorok 1. augusta 2017

Po hračkárňach 2017

Ahojte 😊 V prvom rade sa Vám chcem všetkým ospravedlniť za to, že neodpisujem na komentáre, maily, fakt nestíham a keď teraz vypadla ďalšia kolegyňa, tak včera som mala 110 prijatých telefonátov v práci, fakt dosť brutál, ledva potom rozprávam, nie to ešte myslím. Takže verejne sa chcem ospravedlniť hlavne Deni, ale aj iným. Dnes také zhrnutie opäť z obchodov, sú to staršie fotky a od polovice júla som v obchodoch ani nebola, takže netuším, aký je stav teraz.

Tieto fotky sú z Dráčika z Eurovei z 25.05. To bolo ešte skoro mesiac do mojej záverečnej skúšky z angličtiny, čo je jeden z hlavných dôvodov, prečo som v júni bola taká neaktívna. Skúška sa zadarila, čo ste videli na facebooku.




Tieto fotky sú z AllToys Avion z 29.05.

Z tejto Look Karl stále nemôžem, že nemá také tie typické guľaté oči. Keby som mala toľko peňazí nazvyš, tak ju asi kúpim. Príde mi taká odlišná od mojej.





Táto fotka je z Woow , kde sme sa boli s Ľubom pozrieť 13.06. Mali tam WW a ako vidíte aj Warholku, ktorú som síce videla aj v Prahe, ale až tu som si ju mohla poriadne obzrieť a totálne sa do nej zamilovať. Až na tú príšernú cenu (149€) je dokonalá. Neskutočne som sa do nej zaľúbila.

Tieto fotky sú z Dráčika na Zlatých Pieskoch, tiež z 13.06., tiež s Ľubom.

Na Pazzetku si nemusíte robiť zálusk, skončila u Ľuba


Tieto fotky sú opäť z Dráčika v Eurovei a sú konkrétne z 02.07., kedy sme boli s bráškom v kine na Ja zloduch 3.


Zástup MTM



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....