pondelok 26. februára 2018

The Look City Shine dvojičky

Ahojte 😊 Niekedy v lete (asi) ma oslovila mladá zberateľka z Čiech, či by som jej nepomohla zohnať nejaké bábiky a začali sme sa kamarátiť cez internet. Cez ebay som jej objednala niekoľko bábik a väčšina je dnes už s ňou. Zaujíma sa hlavne o moje srdcové kamarátky - Basics, ale tiež Look, Holiday a mnoho ďalších a ja verím, že raz predstaví svoj vlastný blog. Dnes si ukážeme dve z jej bábik, ktoré som mala náhodou doma. Pazette som totižto omylom v rýchlosti namiesto jej adresy poslala na svoju adresu v Amerike. Kým som si to žiaľ uvedomila, tak predajkyňa z Anglicka ju už stihla odoslať, no čo už. Leu sme tiež pôvodne objednali z Anglicka, ale nikdy nedorazila do Čiech, taže sa vracali peniažky od predajkyne, super vec, taká ebay ochrana. Raz som bola s drahým u nás na pobočke v Poluse sa odúčtovať. Kto už bol v Poluse, vie, že naša predajňa má toho najlepšieho suseda - Dráčik. To by bolo, aby nebolo, aby som sa tam nezastavila. O čo väčšie bolo moje prekvapenie, keď som tam uvidela Look Leu. Hneď som jej písala, či ju chce, takže sme sa do Dráčika ešte vracali z Hypernovy. Ako mi partner asistoval, ste videli tu













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....