piatok 11. mája 2018

Aprílová Banská Bystrica

Ahojte 😊 Ako samotný názov článku napovedá, dnes si dáme pár fotiek z Banskej Bystrice. Začiatkom apríla, konkrétne na veľkonočný pondelok som opäť pricestovala za maminou. Boli sme na tom dohodnuté už dlhšie, ale dva týždne pred tým mi telefonovala, "nezľakni sa, som v nemocnici"...úprimne povedané, netuším, ako môže veriť, že toto slovné spojenie zaberá na to, aby sa človek nezľakol. Tentokrát pľúcna embólia, ale mamina bola presvedčená, že ju na Veľkú noc pustia domov a tak aj bolo. Ako ste už mali možnosť vidieť, na tento pobyt som si so sebou zobrala aj Mayu, ktorú som fotila v stredu a Marion, ktorú som fotila v štvrtok. Mamina vtedy ešte chodievala na denný stacionár a tak som dopoludnia bývala sama doma. V piatok sme sa dohodli, že prídem za ňou do mesta, že urobíme nákup, keďže sa jej vtedy chodilo ešte veľmi veľmi zle a so záťažou ešte ťažšie. Chcela som pokukať aj nejaké tie bábiky a tak som sa do mesta vybrala trošku skôr a navštívila som Dráčik aj AllToys v bystrickej Európe.

V Bystrici som prvýkrát videla aj tieto staré sety v novom balení. Pôvodné balenie môžte vidieť u Hanneton



Konečne som ivdela aj vedkyňu Kiru, o ktorej mi Ľubo písal, že ju videl v Dráčiku na Obchodnej.




Úplne hore som objavila aj DOTW Kanadu


AllToys - za pokladňou mali zlacnenú vianočnú Mermaid, BW 2017 a Day and Night...tentokrát som nemala vôbec pokušenie pýtať si ju od pokladníčky. Reprá ma nejako zvlášť neberú.

Štyri baculky pokope...nie, nearanžovala som ich ja, to by som ich tam naskladala aj viac. Dve z nich sa nachádzajú aj u mňa doma Usmívající se a ešte jednu z týchto by som pokojne prijala.

Nebola som si istá, či som toto čudo-judo už fotila, tak som ju pre istotu cvakla.
Táto morská panna sa mi z tých tohtoročných páči asi najviac, len tento kúsok mal divné očká Nerozhodný

Priznám sa, že reálny bazén k plážovej sérii som hádam ešte v živote nikdy nevidela, tak som z toho bola v nemom úžase Mrkající



Fotka budovy Slovenky, možno jedna z posledných, keďže závo za ňou už celý zničili a vraj sa tam postaví nejaký nový komplex, otázne je, že kedy.

Kostolná veža a veža Barbaknu, pohľad z tržnice

Reštaurácia Kúria a staré hradné múry

Šikmá veža a radnica, pohľad z tržnice

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....