utorok 8. mája 2018

Fashionistas 2009

Toto telíčko je vo všeobecnosti veľmi populárne a je akousi nadstavbou telíčka, ktoré sme si predstavili minule. Väčšina si toto telíčko spojuje s kĺbmi, hoci ho mali aj bábiky dlhovlásky, ktoré som už nestihla žiaľ nafotiť a aj toto fotenie vzniklo hlavne kvôli tomu, že jedna z dám sa s nami rozlúčila. Prvotne toto telíčko vyzeralo ako hybrid predošlých kombinácií telíčka Belly Button, odstali rovnaké kolenné kĺby a pridali sa k nim paže s ohýbateľnými zápästiami a telíčko získalo prsný kĺb. Neskôr sa vymenili kolienka za nové a lýtka aj celé nohy zoštíhleli.

Moje typy tela Fashionistas 2009


Telíčka Fashionistas bez prsného kĺbu mali zvyčajne v ľavej ruke prstienok, hoci nemuselo to byť pravidlom. Mala som kedysi aj telíčko bez prsného kĺbu a bez prstienku.

Prvé bábiky mali gumené osadenie nôh a vedeli teda urobiť roznožku

Toto telíčko s vylepšenými (rozoberateľnými) pažami majú aj prvé dve série Style bábik.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....