nedeľa 13. mája 2018

Tim Gunn collection for Barbie accessory pack W3484

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme kompletík, ktorý som zakúpila minulý rok v auguste. Páčili sa mi oba z tejto kolekcie a páči sa mi aj oblečenie dievčat z kolekcie, hlavne Afroditky, ale ona sama sa mi až tak nepáči a bývajú celkovo dosť drahé obe slečny. Takže setík ešte zabalený som si spolu s modelkou zobrala k mamine, kde som ho aj rozbalila vo štvrtok, keď mamina išla na kontrolu k lekárke do mesta. To, že mi vyšlo pár neostrých fotiek som si všimla až na druhý deň, keď som si prezerala fotky, takže preto nie sú prefotené a už žiaľ ostanú asi v takomto duchu.




Kabátik ma prekvapil tým, že nemá vôbec zapínanie.










Náušničky sú strieborné kruhy








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....