pondelok 28. mája 2018

Prvomájová Banská Bystrica

Ahojte 😉 Tak ani dnes si ešte nepredstavíme môj krásny prírastok, ktorý som so sebou vzala do Banskej Bystrice k mamine, kam som cestovala 01. 05. 2018, kedy vznikli aj tieto fotografie. Keďže som cestovala cez sviatok, nejako som si nesprávne pozrela autobus na dedinu a ostala som takmer dve hodiny v meste. Tak som sa vydala zo stanice cez park SNP na Strieborné námestie, kde som počkala na autobus a počas tejto prechádzky som vám nafotila "pár" fotografií.

Vlak bus shopping terminal



Jedna z dominánt BB - hotel Lux - nedávno prešiel rekonštrukciou

Za hotelom začína park SNP



V parku je vybudovaná aj korčuliarska dráha

Pod pamätníkom je vraj jedna z najlepších zmrzlín...dala som si, prečo nie...vynikajúca


Výhľad na park z pamätníku










Húfnice a tanky

Pohľad na pamätník od lietadla

Lisunov 2/Dakota

Výhľad na námestie z Kapitulskej ulice

Socha Jána Pavla II. v Kapitulskej ulici

A tu je údajne druhá najlepšia zmrzlina v meste - Pod vežou

Barbakan a za ním tá biela budova je galéria

Kresba obrysov BB na stene


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....