pondelok 5. augusta 2019

Ivanka pri Dunaji

Ahojte 😌 Dnes si prestavíme fotky z výletu, kde sme síce nevzali bábiku, ale aj tak verím, že sa vám to bude páčiť. Ivanka pri Dunaji je pomerne známa obec v oblasti Bratislavy. Je to prvá, asi 5km vzdialená obec od Bratislavy smerom na Senec. Keďže som sa rozhodla, že si preskúmame to najbližšie okolie, tak som zavelila, že pôjdeme pozrieť mohylu M. R. Štefánika do Ivanky pri Dunaji + ostatné pamiatky.

Kaštieľ je krásny, ale verejnosti nedostupný.



Oproti kaštieľu je hneď kostol



Kaštieľ z diaľky


Na "námestí" je pár miest, kde sa dá najesť a oddýchnuť si.


Na námestí sme sa zastavili na údajne najlepší langoš v kraji. Musím uznať, že bol super, ale ja neviem, mne proste jedlo buď chutí alebo nie, väčšinou teda áno, ale neviem vybrať nejako ako najlepší. Prišiel mi podobný ako robia u nás na jazerách. Ono u mňa dosť záleží to, ako mi to chutí aj od toho, ako mi je teplo, aká som hladná, čo mám k tomu na pitie a podobne, takže ja som v týchto veciach dosť neobjektívna.


Z námestia sme sa teda peši vybrali k mohyle, to sme ešte netušili, že to bude prechádzka okolo 4km 😃


Samotná mohyla M. R. Štefánika je v podstate až za Ivankou pri Dunaji a ľudia tam pomerne málo chodia peši, stretali sme skôr ľudí na autách a bicykloch, ale dalo sa to zvládnuť aj peši, ale bola to pomerne nudná prechádzka, ale myslím si, že to stálo za to. Blízko k mohyle sme úplne nešli, nakoľko bola nedeľa popoludní a ešte neboli také teploty ako teraz, takže tam bolo strašne veľa ľudí.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....