pondelok 19. augusta 2019

Ľubove narodky

Ahojte Usmívající se Neviem, či sa vám tento článok zobrazí, či nie, každopádne vám ho sem dám. Zhodou okolností a úplne neplánovane sa Ľubo na svoje narodky ocitol v Bratislave a prišlo mi, že mu je to ľúto, že nemôže byť doma so svojou rodinou, tak som sa mu ponúkla, že ak mu to nebude vadiť, môžme sa stretnúť. Počasie nebolo ideálne, miestami pršalo, potom zase svietilo slnko. Najprv sme boli v Avione, čo ste mohli vidieť v minulom článku, potom ma pozval na obed do krásnej reštaurácie v areáli Eurovei a tam som si dala strašne dobrý burger. No mňamka a potom sme išli peši do centra a šli sme do múzea. Tam nás prekvapilo, že sa tam nedalo platiť kartou a neboli tam funkčné toalety. Vtedy aktuálne pršalo, ale našli sme bankomat a išli sme späť do Múzea a tam sme porobili pomerne dosť fotiek a tak vám ich vo viacerých článkoch ukážem:




Krásne zdobenie gobelínu








Krásna mapka Bratislavy. Nájdete Hrad?






Povraz zvonu išiel cez dve poschodia








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....