nedeľa 11. augusta 2019

Opäť niečo z obchodov

Ahojte, dnes si dáme pár fotiek z obchodov. Blog mi stále blbne, takže asi vám upozornenie stále nepríde. Neviem, čo s tým.








Trošku som sa sama na seba nahnevala, že som kúpila Defa Lucy v svetri, ktorej sa neviem zbaviť a mám z nej využiteľné iba nohavice, keď teraz majú pekné aj vrchy, ale čo už. Dúfam, že sa Defa Lucy zbavím nakoniec.



Vianočnú Millie považujem za veľmi podarenú, ale kupovať ju nebudem.

Táto princezná bola už viackrát chválená, že má celé oblečenie látkové.

Trochu som sa tam prehrabala a našla som chlapcov z One Direction



Odfotila som aj kódy chlapcov, keby si ich náhodou niekto chcel dať preposlať do nejakého bližšieho Dráčika. Mne to urobili aj bez toho, ale počula som, že tato je to lepšie.


Tieto dve fotky sú určite z Tesca v Senci, konkrétne z 20.06.


Nasledjúce fotky sú z AllToys Avion, kde som bola s Ľubkom priamo na jeho narodky, ale o tom bude ešte článok a vzhľadom na množstvo fotiek asi nie jeden.


Zlacnená Day to night

Zlacnená Claire a môj vtedy ešte dlhý nechtík

Tenistka Kim, je nádherná

Opäť šatočky pre Chelsea. Sú ťuťu a zajačik je tiež ťuťuťu, keby nebol plastový.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....