utorok 13. augusta 2019

Porovnanie telíčok

Ahojte 😊 Toto fotenie vzniklo náhodou, keď niekto v skupinke na Facebooku napísal, že telíčko nekĺbových Silkstone nemá rovnaké rozmery ako klasické Shani. S tým som akosi nemohla súhlasiť a tak som si ich porovnala a čo všetko z toho vzniklo, si môžete pozrieť.


Nemám síce krajčírsky meter, ale mne rozmery prsia/pás/boky prídu rovnaké

Pre istotu porovnanie kĺbovej Silkstone s klasickou Silkstone.



Mnohokrát som dostala otázku, či som už skúsila porovnať váhu Silkstone vs klasická Barbie. Neskúsila, ale čo by pre vás človek neurobil.

Klasická Silkstone

Kĺbová Silkstone je o čosi ľahšia ako klasická Silkstone a zároveň o čosi ťažšia ako klasická Barbie.

Klasická Barbie

Potom mi napadlo porovnať zberateľské kĺbové telíčka, takže: Silkstone, Pivotal, kĺbové Model Muse a kĺbové Fashionistas.

Ohybnosť lakťov. Na starších Fashionistas telíčkach a starších kĺbových model muse ma hnevá práve ten lakeť a zároveň je to jediná vec, ktorá sa mi páči na kĺbových Fashionistas.

Nové kĺbové Fashionistas telíčko, ktoré dávajú zberateľským bábikám si žiaľ nevie ani pekne sadnúť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....