štvrtok 16. júla 2020

2017 The Barbie Look Barbie Doll - Nighttime Glamour - Milota

Ahojte 😊 Prajem vám v prvom rade všetkým krásny štvrtok. U nás to momentálne na krásny nevyzerá a aj preto som sa rozhodla popracovať na zrejme posledných článkoch pre blog.cz. Včera ma totižto ( a nielen mňa) zastihla správa, že blog.cz k 16. 08. končí. Preto sa ešte pred zálohou pokúsim urobiť to, čo potrebujem, keďže predpokladám, že rozpísané články sa mi neprenesú.
Takže si dnes predstavíme jeden z posledných mojich prírastkov pred narodením Danielka a to nádhernú Look Carnaval, ktorú som dlhšie obdivovala a vďaka Ivke Babakat, ktorá mi ju ponúkla, som sa k nej dostala. Ivke ďakujem za zhovievavosť pri tomto obchode, na ktorý sa úprimne priznám aj pozabudla vo víre chystania sa na nový život a zariaďovania posledných nákupov, či už Barbie alebo aj iných a mojich výjazdov sanitkami, o čom sa dočítate na osobnom blogu, v prípade, že sa mi ho podarí preniesť na novú doménu a všetko dobre dopadne.

Slečnu som vyzdvihla na pošte 29. 05. a som z nej úplne očarená <3 Meno Milota som jej dala preto, lebo mi príde neskutočne milá.

Bábiku som vzala so sebou von 02. 06., kedy som si bola v zásielkovni vyzdvihnúť balíček od Vílinky.


Bábiku som posadila na krabicu, v ktorej mi prišla zásielka od Vílinky. Jej obsah som z 1/3 už zjedla, takže to vám neukážem, ale na zvyšok sa môžte tešiť a že som dostala krásny darček, ktorý som si odložila k narodeninám, takže ma v októbri už čakajú dve slečny na rozbalenie.


Do ruky som bábike dala malý kvietoček. Bol to odpadnutý zrejme zo stromu, na tráve ich bolo dosť veľa.

Bábika prišla v svojej krabici, stojan, doplnky aj certifikát ešte čakali na rozbalenie.


4 komentáre:

  1. Je opravdu nádherná, gratuluji Ti k ní :-) Líbí se mi její úsměv, ale i šaty vypadají propracovaně a doplňky jsou super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Je úžasná a ja nechápem, že som ju nekúpila hneď, keď bola dostupná v obchodoch.

      Odstrániť
  2. Pre mňa je ona jedna z najkrajších Carnaval vôbec. U nej mi ani jej curvy telo nevadí. Krásna. Má dokonalú kombináciu farby šiat a doplnkov. Gratulujem Ti k nej. Tvojím Look kočkám sa úplne hodí.😉😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No ja ju mám hlavne kvôli tomu, že Ivke jej telo vadilo :-) No, k Look kočkám sa práve moc nehodí, keďže všetky sú štíhle, ale to nevadí :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....