sobota 25. júla 2020

2020 Color Reveal Barbie - Milica/Darčeky od Terinky

Ahojte priatelia 😌 Aj keď som to dnes ozaj nečakala, dostávam sa takto v sobotu večerom k napísaniu článku. Je to môj prvý článok s fotkami na tomto blogu, tak som zvedavá, ako mi to pôjde a či vôbec. Ako som už spomínala, v pondelok 08. 06. mi okrem balíčka z USA, ktorý je plný filmových hviezd, poobede doniesla susedka (susedka je poštárka a občas mi prinesie poštu, aby som tam nemusela chodiť) z pošty hneď dva balíčky. Jeden bol zo zdravotnej poisťovne a obsahoval knižku pre bábätko, o ktorú som pred časom žiadala, ale mali napísané, že kvôli opatreniam teraz knižky nezasielajú, takže ma veľmi potešila a prekvapila. Druhým balíčkom bol balík od Terezky, ktorý som tiež nečakala. Terka mi síce písala, že mi niečo pošle pre malého, ale nenapísala mi, že už poslala, takže to bolo opäť veľké prekvapenie a totálne prekvapenie boli nádherné vecičky a ešte krajší list, ktorý veľa vysvetľoval.

Prekrásne drevené pexeso v drevenej krabičke ma hneď zaujalo. V liste som sa dozvedela, že sa ho vzdal pre nás a nášho Danielka Terkin syn. Toho si veľmi vážim, pretože ja som ten typ, že aj keď som sa so svojimi hračkami dávno nehrala, stále som ich mala a nedokázala som ich vyhodiť alebo posunúť niekomu ďalšiemu. Péťo, smekám. Sľubujem, že na Tvoju úžasnú maminu, Teba a celú Vašu rodinku spomeniem, keď sa budeme hrať.


Nádherná súpravička v mojej obľúbenej farbe. Žiaľ, krásne šedé body som neodfotila, no proste som dilinko.


S Terkou sme sa bavili o týchto bábikách, keďže jej dcérka si to podobne ako ja chcela vyskúšať. Terka nám obom toto želanie splnila.


Takto vyzeralo balenie po odbalení vonkajšej fólie.


Takže Millie, tvár by sme mali, tak poďme odfarbiť.

Samotné balíčky som nestihla pofotiť, ale to si viete bez problému dohľadať na nete alebo youtube.

Tradá výsledok. Parochňa je desivá, nestojí dobre na hlave, nech ju posúvate kam chcete. Telíčko je najobyčajnejšie, aké Mattel má, dá sa iba posadiť. Proste, za tie peniaze si osobne myslím, že to nestojí, dokonca ani pre deti, ale ako dieťa by som ju asi chcela. 

Takto vyzerá Milica po zachladení. Priznám sa, že bez parochne sa mi páči o dosť viac.

Sama som zachytila premenu tejto bábiky na videu a môžete ju vidieť na mojom youtube :-) 


4 komentáre:

  1. Ako Mattel úplne prepadol výrobe rôznych sérií týchto namáčacích bábik. Viem, že i Froggy na Youtube ich celú kopu dostala na propagáciu od Mattela zdarma. Chápem, že pre deti je to veľmi zaujímavé a kreatívne.
    Terka je zlatá baba, že Ťa takto úžasne prekvapila i so synčekom.😊
    To je myslím vlak Tomáš na drevenom pexese, ak sa nemýlim sa tak volá.😁
    Poštárka susedka, tak to si si dobre "pritiahla" zhora.😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je ich celá kopa a ja sa už teším na morské panny, aj keď tam by som už asi šla cez kódy 😂
      Terka aj jej celá rodinka sú úžasní.
      Ani, je to Tomáš ☺️ ja ešte nie som až tak zbehlá v tomto detskom svete.
      No, susedka síce neroznáša našu ulicu, ale ak mám niečo menšie na pošte, tak mi to vezme. Ale aj naša doručovateľka je super a včera ráno dokonca dorazil aj poštový kuriér. Tomu sa to až tak často nestáva.

      Odstrániť
  2. To je od Terky i jejího syna moc milé 😊 Mě se panenka líbí bez vlasů, ta modrá jí sluší, ale i když je to pro děti asi super překvápko, mě by to asi nenadchlo 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, bolo to od nich úžasné. Mne sa tiež viac páči bez parochne. No, som zvedavá na morské panny budúci rok, či budem nejakú zháňať.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....