piatok 4. septembra 2020

Z obchodov

 Ahojte priatelia 😌 Po dlhšom čase, som tu zase. V mobile mám momentálne kopu fotiek z obchodov, teda väčšinu zo seneckého Dráčika, kde som z pochopiteľných dôvodov najčastejšie, inde sa dostanem výnimočne, ale aspoň si to budete môcť porovnávať.

NatGeo, Tesco Senec, 08. 04. 2020



Dráčik Senec, 15. 07. 2020





Objavil sa tam Barbie šatník. To som vtedy ešte netušila, aký ošiaľ po ňom čoskoro bude, ale o tom niekedy neskôr.


Predtým mávali iných dvoch z One Direction

Vrátila sa aj 60te výročie.


Pepco Senec, 15. 07. 2020



8 komentárov:

  1. Hezké pokoukání. Líbí se mi baculatá modrovláska.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona má reálne také duhové vlasy do fialova, fotka to skreslila ako pozerám

      Odstrániť
  2. Tú fashionistas s dúhovými vlasmi mám,teším sa na jej fotenie,je úžasná. A mala si pravdu, aj tá 122 rusovlasá,je krásna,už som ju vybalila von z krabice :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že tá Daya u teba nakoniec prežila :-) Teším sa na fotky :-)

      Odstrániť
  3. Hezké pokoukání z obchodů. Já jsem v u nás v Dráčiku už dlouho nebyla. Mimochode, šatník jsem v obchodě snad nikdy neviděla, škoda...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tu v meste máme len Dráčik. Šatník som kedysi stretávala často, potom vôbec a potom výnimočne a zrazu sa objavil tu v Senci.

      Odstrániť
  4. Ja sa nad tým šatníkovým šialenstvom v našej skupine musím len smiať😄, ja ho mám už od júna 2015, takže žiadna "novinka" sa u mňa nekonala, ale chápem, že je to super zberateľský kúsok vhodný pre každú zberateľku bábik, aj tých vítrinkových. Žiaľ, Mattel už zberateľské nábytky nejako nechce robiť. Ani 60tka Barbie ho nepresvedčila. 😐

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Osobne aj ja, lebo si ho pamätám, že som ho stretávala v podstate celé svoje zberateľstvo. Ešte niekedy začiatkom roka, keď sme boli s Luckou v Centráli, tak tam bol. No, je to škoda, že zberateľské nábytky už nie sú :-(

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....