utorok 17. augusta 2021

V Pezinku na rinku

Ahojte priatelia 😊 Ako som už spomínala pri fotkách Holiday, manželia z Pezinka mi dosť zmenili život 😀😀😀😀Samozrejme nadnesene.

Krátko po kúpe Holiday ma kontaktovala Lucka, či som videla inzeráty na marketplace. Dali sme sa dokopy a spolu s jej manželom sme sa vydali do Pezinka za pani Jankou a kooopu pokladov sme si vtedy odniesli a priniesli aj iným. Presne vtedy, 15. 04. som si dohodla aj nákup môjho posledného prírastku, ale o tom neskôr, teraz fotky Jankinej zbierky.









8 komentárov:

  1. To je pořádná sbírka. Sice mi trochu nepasují oblečky k panenkám, ale zase musím přiznat, že je přiřadila skvěle a klidně by to tak mohlo být 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, bola to krásna zbierka. Ono, pani nám vysvetlila, že kupovala nahé bábiky a potom si k nim pasovala oblečenie :-)

      Odstrániť
  2. Tak to jsem zvědavá, co sis odnesla. A závidím, hlavně ty některé DOTW

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre seba iba africkú princeznú, ale aj tá už išla papá.

      Odstrániť
  3. Krásná sbírka. Jsem zvědavá jakou panenku sis koupila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru nádherná bola. Pre seba len africkú princeznú, ale aj tá je už u Lucky B.

      Odstrániť
  4. Krásna a pestrofarebná zbierka. Určite by sa dalo vybrať.😀

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....