nedeľa 15. augusta 2021

Holiday 2016

Ahojte priatelia 😊 Dnešným článkom sa opäť vrátime v čase a to konkrétne do začiatku apríla. Vtedy som totiž našla inzeráty na tri Holiday 2016 za cenu, ktorá sa proste neodmieta ani náhodou. Vedela som, že po Claudette je zhánka, pri tej som neváhala. Pre seba som chcela Millie, lebo mi to príde ako jedna z najkrajších Millie vôbec a Neysu som dala do inzerátu, či by ju niekto chcel. Chcel. Domčo <3 

S pánom sme sa veľmi rýchlo dohodli a tým, že je z Pezinka, ale často chodí do Senca mi bábiky priniesol osobne. To som vtedy ešte netušila, že s týmto manželským párom budem mať na dlho o zábavu postarané. Dokonca stoja za mojim posledným prírastkom v zbierke, ale o tom zase niekedy inokedy. 

Keď bábiky prišli, nedalo mi to a musela som ich pofotiť aj s mojou K-mart Millie a mojou Claudette, tak si to dnes pripomeňme.
















8 komentárov:

  1. Ty hromadné fotky jsou krásné. Panenky jsou hezké, ale ty poloplastové šaty mě neoslovily.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Bolo zaujímavé mať tu všetky štyri Holiday 2016. Ale tie korzety sú hrozné.

      Odstrániť
  2. Ty společné fotky se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju hromadné fotky. Je ty bílé šaty tam jaksi svítí. Ale ty jsou mé hodně oblíbené, takze mi to vůbec neva 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší :-) Áno, nemala som vtedy ešte dvoje zelené a tiež ich mám veľmi rada :-)

      Odstrániť
  4. Aj ja milujem hromadné fotky a túto Holiday Claudette.😍 Je super, že všetky Holiday si našli nakoniec svojich nových majiteľov.😎 Kde ty na tie inzeráty chodíš?😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja hromadné fotky milujem, ale nie fotiť :-D :-D :-D No, Claudette už nemám ani jednu. Toto boli na marketplace na Facebooku, za 15€ kus, no neber to :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....