piatok 13. augusta 2021

Všetko najlepšie Ken!

Ahojte priatelia. Ak to správne nastavím, tak tento článok vyjde v piatok, 13. 08., teda presne päť mesiacov od jeho fotenia. To je paráda, že? 😁😁😁😁 Nemajte strach, mala som už aj väčšie sklzy. Mám toho pre vás z marca/apríla/mája nafoteného strašne veľa, tak dúfam, že sa k tomu všetkému čoskoro dostanem.

Tento rok oslávil takmer dôchodkový vek aj partner Barbie - Ken. Pri tejto príležitosti mnohí zberatelia nafotili svojich Kenov. Tiež som nebola výnimkou. Žiaľ, po hurikáne mi z nich ostala ledva polovica, ale to teraz nebudem riešiť. Teraz sa potešíme:

Všetci spolu

Nekĺboví

Zberateľskí



Playline


8 komentárov:

  1. Krásní chlapi, snad se k Tobě časem zase vrátí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fešáky máš doma, vybrala bych si 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, žiaľ, už väčšina už u mňa nežije :-(

      Odstrániť
  3. No, ani Harleyho blondiaka už nemáš v zbierke?😊Až teraz som si pri týchto fotkách spomenula, čo u Teba BMR Tate nosil. Aj sa mu oblek šikol.😃 Je to škoda, že už ich všetkých nemáš...
    Inak skvelá oslava Kenovho životného jubilea.🥳

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žiaľ ani Harleya. No, tento oblek mám 2x, ale že som neprezliekla ani jedného som si všimla až po fotkách. Je, ale tak to malo byť.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....