utorok 11. januára 2022

2006 Models on Location: Monte Carlo - Karla

Ahojte priatelia 💖 Dnes si predstavíme bábiku, ktorá je veľmi známa a mnoho zberateľov ju považuje za najkrajšiu Kaylu/Leu vôbec. Možno aj preto bola správa, že som ju kúpila počiatkom minulého roku pre mnohých šok, že túto bábiku v zbierke ešte nemám. No, doteraz bolo tomu tak. Prišla ku mne začiatkom septembra a pôvodne som bola na vážkach, či ju vybaliť alebo ponechať v tom krásnom originálnom balení, v ktorom prišla. 

Hneď prvý decembrový deň som absolvovala dentálnu hygienu v pre mňa novej klinike a bol to pre mňa dosť nepríjemný zážitok a aj dni už boli daždivé a pochmúrne, celkovo som mala náladu niekde na bode mrazu a preto som sa 02. 12. 2021 rozhodla túto krásku vybaliť a spraviť si s ňou lepšiu náladu. Meno som jej dala Karla, ktoré pre ňu používa Monika Iski a úplne som si naň zvykla, keďže svoju Karlu brávala cez leto na výlety a pomerne často ju fotila. 




Igelit pod plavkami ma prekvapil, ale poznám, že čierne oblečenie rado farbí a žiaľ aj v tomto prípade tomu nebolo inak 😭

Plavky bolo treba hore rozviazať, aby sa dali vyzliecť 

Z celého setu som sa tešila najviac na modrú blúzku. Pre mňa jeden z najdokonalejších Mattel kúskov vôbec. Tiež tu trochu vidieť začernanie od plaviek v oblasti slabín. V skutočnosti je to trochu výraznejšie, ale nič, čo by sa nedalo prežiť.



Počas fotenia sa mi zobudil Pán Asistent a tak som stihla Karlu nafotiť len v takomto podaní. Aj keď blúzka a nohavice originál nepatria k sebe, vždy mal lákalo ich spojiť. Ďalšie kúsky z Karlinej výbavy uvidíte určite niekedy v tomto roku 😊

14 komentárov:

  1. Tvoje Karla je krásná. Ještě, že pod plavky dali igelit, jinak by byla černá i v těch místech. Moc se mi líbí modrá halenka v kombinaci s kalhotami. Taková kráska Ti určitě náladu spravila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no ešteže a to som sa z tých plaviek tak tešila, tak som ju totiž kedysi dávno spoznala ako pre mňa neznámu bábiku na výstave, bola len v plavkách. Tá kombinácia ma vždy lákala a u nikoho som ju nevidela. Vždy klasika, blúzka so sukňou a nohavice s topíkom a sakom.
      Náladu mi určite napravila. Na šťastie po pár dňoch sa aj zuby spamätali.

      Odstrániť
  2. Velká gratulace. Je krásná, taky jí mám, má nádhernou malbu očí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Viem, že ju tiež máš :-) Ona je celá nádherná :-)

      Odstrániť
  3. Je nádherná a její výbava taky. Ty kabelky! A i když je to Kayla, připadá mi, že takhle by mohla vypadat Lara se zavřenými ústy. Máš fakt krásnou sbírku. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to je. No, to je zaujímavá úvaha. Ďakujem, tie pre mňa najkrajšie kúsky som si nechala.

      Odstrániť
  4. Táto celá kolekcia je jednoducho kvalitne vypracovaný luxusný kúsok.💙🥰😍 Aj pre mňa patrí medzi tie najkrajšie zberateľské Kayly. Mne sa vždy páčili práve tie farbiace plavky, pretože som ich už videla na nesmierne veľa bábikách. Taktiež i šedý kostým je super, vlastne celý set je dokonalý. Ja mám z neho aspoň obe kabelky.🤣 Myslím, že i Mattel predsa chcel, aby slúžili jednotlivé kúsky na rôzne módne kombinácie.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To veru áno, mne sa síce Barcelona moc nepáči, ale vypracovaná je naozaj úžasne a jej výbavu by som brala hneď. Tie plavky sú super, ja som ju tak spoznala, ale najviac ma teší blúzka.
      Tiež si myslím, že s celým setom sa tá krásne vyhrať :-)

      Odstrániť
  5. Moc gratuluji.Tohle je rozhodně svatý grál mezi sběrateli.Aspoň z mého pohledu je dokonalá.Je to jediná panenka z Barbie,kterou jsem vážně obrečela,když jsem jí prodávala.Přiznám se,že né jednou jsem jí chtěla koupit zas,ale pak jsem si řekla,co by dělala u mých FR?!V každém případě Ti jí moc přeji,je nádherná.Velikánská škoda,že v této sérii dále nepokračovali, z mého pohledu to byla nejlepší řada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, ona je dokonalá, fakt nádherná Barbie s krásnym oblečením. Niet jej čo vytknúť, takže plne rozumiem, že si ju oplakala. Máš v tomto môj obdiv, ja by som asi nedokázala dať niečo preč, keby mi to rvalo srdce, jedine, že by išlo o život, ale vtedy človek nehľadí vpravo-vľavo.
      Aj dobre, že táto séria nepokračovala, ceny týchto štyroch sú dosť brutálne už teraz, aj keď chápem, že s cenami IT sa to nedá porovnávať.

      Odstrániť
  6. Gratuluji, ona je úžasná a její výbava také. Obarvení na tělíčku je sice nepříjemné, ale na končetinách je to horší :-x Kažodpádně se budu těšit na její další fotky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, nepríjemné, ale tam kde to má, je to zanedbateľné. No, dúfam, že čoskoro sa k nej dostanem :-)

      Odstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...