nedeľa 9. januára 2022

Po Novom roku

Ahojte priatelia 💕 Prvýkrát som bola v obchodoch po Novom roku predvčerom, 07. 01. 2022. Pôvodne som sa chcela zastaviť len v Pepcu, pozrieť, či náhodou nemajú teplejšie rukavičky pre Pána Asistenta, nemali. Keďže hneď vedľa je Dráčik, nakukli sme aj tam a čakalo tam na mňa obrovské prekvapenie, mali Rainbow High šatník, ktorý som večer predtým obdivovala na ebay aj iných stránkach. 








Zbehli sme aj do Tesca, bolo úplne vybrakované. Toto je celé oddelenie hračiek.


10 komentárov:

  1. Šatník pro RH by se mi líbil, jen na něj mít peníze a pak také místo. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě ty Rainbow High snad postihnou taky, jsou roztomilé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, neviem, či si nejakú stretla aj osobne, ale sú fakt roztomilé :-)

      Odstrániť
  3. Ty Rainbow mi tedy dávají (chytám se za hlavu) ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rainbow panenky mě naprosto míjí. Jako podívám se na ně, je to zase něco jiného, ale rozhodně mě nelálají ke koupi. Nějak nechápu ten blázinec kolem nich, ale každému co jeho jest ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mňa míňali doteraz všetky bábiky okrem Barbie a IT, žiadne Lolky/Bratz a ja neviem, čo ešte vôbec existuje. Blázninec je podľa mňa preto, lebo je to nové. To je asi tak všetko, keď budú 10 rokov na trhu (ak vôbec), bude blázninec o mnoho menší.

      Odstrániť
  5. Mňa rovnako ako Lenku vôbec Rainbow neoslovujú a neberú.🤔 Nehovorím, sú milé a pekné, no viac to vidím na deti..🤣. Najlepšie je na nich moderné oblečenie a šatník je tiež fajn, najmä jeho štýlová stolička, tú by som zhrabla pre svoje Barbie.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To plne chápem, na Teba sú aj dosť farebné a tak ony sú pre deti, tieto sa ani nesnažia o nejaký punc zberateľských bábik, čo je vlastne tiež fajn.
      Moderné a zladené oblečenie sa mi na nich veľmi páči, príde mi to fajn, že bábika je v jednej farbe zladená, hoci kvôli vlasom to nedáva veľa možností na prezliekanie, ale mne to nevadí. Šatník je super, obzvlášť tá stolička, tá by sa mi veľmi ľúbila.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....