sobota 8. januára 2022

2021 Looks model #2 - Elle

Ahojte priatelia 💟 Vianoce skončili, skončil aj rok 2021 a som si tak povedala, že je najvyšší čas, aby som si aj ja dokončila rok 2021 a dokonca aj rok 2020, čo sa týka prírastkov do zbierky. 

Keď sa začali objavovať prvé fotky novej kolekcie Looks, veľmi sa mi zapáčili, dokonca aj chlapci, ako však fotiek pribúdalo, z celej šestice sa mi najviac zapáčila Elle a tak som si ju vďaka Tomovej dobrej referencii na obchod, som si ju objednala zo stránky https://www.kidinn.com/kids-shop a teda prišla zo Španielska tuším do dvoch týždňov.
Jej cena bola aj s poštou 35,99€, čo je cena, za ktorú sa neskôr predávala aj u nás, ale ja som ju musela mať skôr :-D

Celá séria má nové tváre a tak som nechala Elle meno podľa jej tváre.




Popis na krabici je aj v češtine a slovenčine :-)











Aj Pánovi Asistentovi sa veľmi páčila. Nevedel sa nabažiť jej vlasov.


Po čase som ju prezliekla do niečoho veselšieho a tak aj ostala.






10 komentárov:

  1. Gratuluju, Looks jsou povedená kolekce. Zajímalo by mě, jestli se u nás objeví nová řada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to naozaj dobrá séria. Myslím si, že sa časom objavia :-)

      Odstrániť
  2. Pre mňa i moju mamu je Elle 🥰 najkrajšia z celej kolekcie Looks, tá nová trojica sa nám už menej páči.
    Oveľa lepšie jej pristanú veselé farby a outfity.💗 Takže je super, že si ju prezliekla. Má krásnu maľbu tváre a pravé "africké" háro.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj pre mňa je najkrajšia z celej doterajšej kolekcie Looks. Nová trojica sa mi tiež páči menej. Celkovo moc nemám rada černošky v čiernom oblečení, príde mi to také nevýrazné :-( Videla som ju nedávno v jedných šatách, tak dúfam, že sa mi ich podarí zohnať, lebo tak bola dokonalá.
      Áno, jej vlasy sú super, veľmi príjemné na dotyk :-)

      Odstrániť
  3. Je moc krásná, taková opravdu etnická a to i včetně té její postavy. Přeci jen černošky bývají takové oplácanější, hlavně ty jejich zadky. Doufám, že mě tu někdo nenařkne z rasismu, to je prostě fakt ;-) Ty její vlasy a jemná malba, to je dokonalost. Ona jí sluší i ta černá, ale v těch barvičkách přímo září, to bych řekla, že se k ní přeci jen hodí lépe ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Myslím si, že to nie je rasismuz, je to proste ich znak, ako naša biela koža. Pristane jej aj čierna, ale podľa mňa celkovo čierna na černoške nie je úplne top. Nedávno som videla Elle v žltých šatách do Fashionistas Carnaval, ktorú máš aj ty a to bola úplná pecka, tak sa mi skutočne veľmi páčila.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....