streda 4. mája 2022

Dráčik SC, 05. 04. 2022

 Ahojte priatelia 💖 Opäť prinášam fotky z Dráčika, tentokrát takmer mesiac staré:












Junior High sú pekné, ale na šťastie ma až tak nelákajú. Aspoň niečo :-D



4 komentáre:

  1. Mě se moc líbí ta boubelka s růžovýma vlasama a s tou lodičkou. Má krásný obličejík.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tvár Daysi mám veľmi rada a aj táto je krásna 😍

      Odstrániť
  2. Junior High, hmm, tie mi nič nehovoria.🙄 Z Rainbow High sa dá ozaj krásne vyberať.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je najnovšia séria RH, čo momentálne u nás dostať, ale sú menšie ako klasické RH, takže ma nechávajú chladnou.
      Áno, z RH sa dá krásne vybrať

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....