sobota 21. mája 2022

Dráčik v Banskej Bystrici

Ahojte priatelia 💖 Prajem vám krásny piatok. Dúfam, že ho máte slnečný ako tu. Dnes vám sem hodím pár fotiek z Dráčika v Terminály v BB, kde sme sa s mami zastavili na rýchlo, takže pár rýchlych fotiek.










4 komentáre:

  1. Ty Duhovky se tedy rozjely, zírám a žasnu :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už fotíš hlavne Rainbow High.🤣 Tú mega veľkú som u nás v žiadnom Dráčiku zatiaľ nevidela. Bella má krásny letný klobúk.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotím aj aj, ale RH sú hneď vpredu a bývajú tam väčšie zmeny, keďže tie majú teraz dve nové série v ponuke oproti Barbie, kde tie zmeny nie sú až také výrazné.
      Veľká Amaya je pre mňa proste obrovská :-D
      Bella je krásna, ale z plážových mám iné favoritky.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....