štvrtok 5. mája 2022

Fairtytopia Color Change Mermaid Barbie violet - Lila

Ahojte priatelia 💕 Dnes vám predstavím v podstate hneď štyri bábiky a zároveň iba jednu. Kedysi dávno už ani neviem z akého zdroja sa mi dostala do rúk ružová verzia tejto bábiky, ale značne poškodená. Potom som od Betky kúpila ďalšiu ružovú verziu, lebo sa mi zdala v lepšom stave a mala aj podprsenku. Ona mi k nej pribalila aj fialovú a tak som mala dve ružové a jednu fialovú. Neskôr som v aukcii na FB vyhrala fialovú, ktorá bola opäť v lepšom stave. Mimo hrebeňa je vlastne kompletná a tak vám fotky všetkých postupne sem dám. Škoda, že mi nenapadlo ich aj všetky štyri spolu odfotiť. Ružovú a fialovú horšiu som darovala ku kúpe niektorej bábiky z mojej zbierky pri veľkom rozpredaji minulý rok. Z minulého roku pochádzajú aj tieto fotky:









Pôvodné balenie


6 komentárov:

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....