piatok 27. mája 2022

Májové obchodové

Ahojte priatelia 💗 Prajem vám krásny piatok. Keďže sa nám máj blíži pomaly ale isto ku koncu, dám vám sem opäť pár obchodových fotiek a potom sa opäť pozrieme na nejaké tie prírastky.

Konečne som u RH videla aj chalana z Pacific Coast. Akurát, že neviem, či mi to až tak chýbalo do života :-D

Denníček by sas mi aj páčil, akurát tá jeho cena :-O




Opäť mi prišiel do Dráčika aj Voldi s Harrym.

Akurát tá cena ma vždy preberie.

V Pepcu mali Barbie Big City, Big Dreams



V piatok som sa zastavila ešte v Tescu, už dlhodobo tam nemajú absolútne nič, čo sa týka Barbie, ale momentálne majú aspoň 30% zľavu na všetky hračky.



9 komentárov:

  1. Krásnou obchodovou přehlídku panenek máš v dosahu. V Tescu ani u nás nejsou Barbie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já do hračkářství chodit nemůžu,kdoví co bych všechno přitáhla domů :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa na šťastie brzdí rozpočet a rada sa chodím kochať :-)

      Odstrániť
  3. Mám tyhle obchodové články ráda. Já do hraček už nechodím, tak se aspoň virtuálně podívám a můžu si naivně myslet, že je to u nás podobné, i když vím, že ani omylem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Voldi sa nakoniec u Teba koncom roka ubytoval.😃 Ja som si kúpila koncom roka v Tescu tú plastovú lamu, ktorú máš na fotke, len ju mám v ruzovej farbe.😄🦙 Pre moje bábiky na fotenie.🤭

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Áno, nakoniec si našli ku mne cestu ☺️
      No teda, tak som zvedavá, kde ju zakomponuješ

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....