nedeľa 27. decembra 2015

Barbie Basics 002*08 - Jessica

Ani netuším, prečo som si túto krásnu Mbili nekúpila už skôr, asi nejaký skrat. No proste mala doputovať ako úplne posledná z kolekcie BB002, ako iste viete, vďaka zámene Mackie 002 za Mackie 1.5 sa tak nestalo. Jessica je jedna z mála bábik, ktoré som kúpila aj predstavila v jednom a tom istom roku. Kupovala som ju okolo narodenín a tak si na sklade v Georgii pobudla ani nie dva mesiace. No dosť slov - Jessica.







Tak a naša džínová partia v časoch, kedy prišla Jessica. Mnohí už viete, že došla nakoniec k nám aj posledná, ktorá vlastne neuzavrela len džínovú kolekciu, ale aj môj zberateľský sen - mať všeky Basisc, ale o tom zase niekedy nabudúce.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....