sobota 5. decembra 2015

Style Raquelle - Raquelle

No a dnes sa dostávam k fotkám môjho ďalšieho nádherného darčeku. Tentokrát od úžasnej Mary, ktorá mi podarovala nádhernú Raquelle, ktorá sa mi páčila už dlho. Mám z toho obrovskú radosť. Fotky vznikli v túto sobotu, teda deň po fotení Midge.

Fotka s Nikki, akurát že až teraz som si všimla, že je na nej jedna Barbie zle, ale tak čo už


Tradá


Mihalničky sú žiaľ našité dosť divoko, ale mne to nevadí


V letáčiku vidíme aj oblečenie od Nikki, no krabici ani v letáčiku vyzobrazená nie je.

A už fotky vonku:


Vlásky sú premelírované, čo na pohľade zpredu ani moc nevidieť, podobne ako pri Raquelle z prvej vlny Style.

Kabelka je reálna, čo ma nesmierne potešilo





že silonky sú len legíny som vedela už od zrazu s Mary a Ľubom v Nitre, kde mala Mary svoju túto Raquelle a ja som ju tam vyzula, na tomto zraze som aj túto svoju Raquelle dostala.

Po tomto zistení ma "silonky" dojali už úplne, keďže sú to iba návleky, ale v tomto outifte to pôsobí super, takže sklamanie bolo iba to, že mi zas neprišli silonky do šatníka :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....