streda 30. decembra 2015

Barbie Basics Red Target (jeans)* 03 - Renée

Tak a dnes si predstavíme u mňa poslednú chýbajúcu Basics Target. Kto sleduje môj blog pravidelne, vie, že je to Steffie v džínach. Pomenovala som ju Renée. Kúpil mi ju v podstate drahý ako darček k meninám a Valentínovi, čo sa u mňa takmer kryje, teda vo februári, ale docestovala až v októbri, kedy som si povedala, že už chcem všetky zvyšné Basics doma.



Krabička mne osobne hovorí, že tieto džínové Targetky sú akoby doplnením džínovej rady.





Vlasy ma ihneď zaujali svojou farbou. Sú krásne tmavé. Ja osobne by som sa priklonila k tmavo-tmavo hnedej než k čiernej. Ale to je aj tým, že ja za čiernu považujem hádam len tú, čo má BB001/05












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....