nedeľa 20. decembra 2015

Divergent: Tris (2014) - Tris

Tento pre mňa úžasný film som videla dosť náhodou v kine. Keď Ľubo predstavil túto bábiku, hneď sa mi zapáčila, no keď ju doniesol na náš zraz, bola to láska na prvý dotyk a ja som vedela, že ju chcem. Keď prišla Hanneton s tým, či by som jej ju objednala, bolo rozhodnuté, je čas, aby som si ju kúpila aj ja. Kúpili sme si ich veľmi výhodne, vo výpredaji na TBC. Dosť slov - Tris.

Spolu s tou pre Hanneton



Takto nepekne ju obliekli Matteláci



Obručový stojan ma prekvapil. Okrem Fashion Fever som sa s ním stretla prvýkrát. Na šťastie tento je o mnoho pevnejší a tak by mu rozbitie nemalo hroziť.




Porovnanie telíčok: Belly Button 1999 vs Fashionistas 2009.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....