pondelok 21. decembra 2015

S Tulipou v Ikei

Teraz niektorých priaznivcov sklamem. Nie, nebola som v Ikei pozeť tie poličky pre bábiky. Tieto fotky sú prosím pekne z leta. V jednu nedeľu mi preplo a rozhodla som sa, že rám na puzzle ma motivuje ho postaviť (veľký omyl, trápim sa s ním ešte dnes).
Zobrala som so sebou Tulipu na výlet, že ju tam niekde pofotím, ďalší omyl, takže som ju nakoniec pofotila doma, ale hádam sa vám to aj tak bude páčiť

Vytúžené zlacnené rámy 50x70 (klasický rozmer 1000 dielikového puzzle)

Moje úplne prvé zarámované puzzle(čiernobiele, 500)

Tulipa po príchode domov









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....