sobota 23. septembra 2017

Barbie Basics Look No. 04 Collection 002

Ahojte :-) Po krátkom čase som tu zase. Dnes si predstavíme ako vidíte už podľa názvu pánsky Basics set. Musela som Alejandra vybrať z tašky, keďže už je zbalený, ale na toto fotenie sa ešte podujal. Neviem, kedy budem fotiť zvyšné dva sety, lebo Basics kočky mám už všetky zbalené, tak asi až niekedy v polovici októbra.

Na balení vidieť krásnu cenovku, rozhodne som ho za takúto cenu nekúpila, to vám poviem rovno, stále niekoľko násobne, asi tak 5x viac, ale kto trošku sleduje cenu týchto setov na ebay, tak vie, že je to ešte stále fajn cena.


Balenie

Až pri prerábaní fotiek som zistila, že som poltopánky neodotila zblízka.

Čiapka

V čiapke s farebným opaskom.

Nový druh tenisiek v zbierke ma mimoriadne potešil, keďže som na ne "úchylná".

Druhé tenisky sú mi tiež dosť známe, má ich originál Yanick

Členkové topánky má aj samotný Alejandro, ale v čiernej farbe, takže sú mi známe.

Predná strana časopisu

Zadná strana časopisu

Okuliare

Ponožky sú "trochu" nezaostrené

Mobil

Hodinky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....