piatok 15. septembra 2017

Zabudnuté fotky - Madison

Ahojte Usmívající se Viem, že na miesto vypisovanie článkov by som sa mala baliť, ale budem úprimná, nie je to žiadna sranda a ani ma to nijako extra zvlášť nebaví a tak som radšej poprezerala tých 400 fotiek v mojom mobile, ktoré čakajú na zaradenie a spracovanie a našla som tam pár "zabudnutých" fotiek Madison, tak Vám ich sem dám aj s "malým" pokecom.

Tento obrázok m poslali slovenskí colníci, keď sa pýtali na iný tovar, ktorý bol v balíčku s Madison. Bolo to také prvé potvrdenie, že je v tom balíčku naozaj ona. Bol to neskutočný pocit, nádherný.

Prvé fotky


Tento obrázok vznikol počas súťaže u Nikol, keď bolo kolo Vouge (dúfam, že píšem správne) a mali sme navruhúť obálku na časopis. Pôovnde som myslela, že to budeme musieť robiť sami, tak som si stiahla pár programov na úpravu fotografií a toto bol jeden z mojich pokusov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....