sobota 9. septembra 2017

Halloween Frankie

Ahojte Usmívající se Dnes si predstavíme moju poslednú monsterku, ktorú som zakúpila síce už takmer pred mesiacom, konkrétne pondelok 14.08., keď sme boli s drahým pozrieť, čo nové v Poluse a tam som ju zbadala v Carefoure vo výredaji za necelých 11€. Tomu som nemohla odolať. Keďže môj nový partner je úžasný človek, tak mu vôbec nevadilo, že sa po meste prechádza (áno, vzal mi ju) s bábikou v taške. Dnes konečne prešli prvotné stresy z nových vecí v mojom živote, o ktorých sa budeme baviť trošku neskôr a došiel čas na vybalenie tejto krásavice, takže nech sa páči, fotky:






Čižmy sú parádne, akurát z nich neskutočne odlietavajú tie flitríky.



Pod šatami s skrýva príjemný overalík



Modré čiary (žily) po ľavej časti tváre sa mi veľmi páčia.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....