streda 27. decembra 2017

2017 Holiday Barbie hispanic - Corine

Ahojte Mrkající Dnes si predstavíme prvý z mojich vianočných darčekov. Vybrala som si ako prvú práve tohtoročnú vianočnú hispánku s tvárou Mermaid 2011 s telíčkom model muse. Bola som ako viacerí zberatelia zvedavá na upevnenie hviezdy a jej šaty. Šaty nie sú z až tak hrozného materiálu ako tie na vianočke z roku 2016, ale nič svetoborné to tiež nie je. Hlavičku má bábika tvrdú ako skalu, ale vlásky sú krásne a jemné.
Podobne ako viacerí zberatelia som bola nadšená, že tohtoročné Holiday majú zaujímavé tváre. Moja nadšenosť však spľasla pri ich cenách a dokonca som nepredpokladala túto bábiku u mňa. V novembri som však bola u mojej maminy, ktorá mi pred rozlúčením dala do rúk 100€ s tým, že mi babička posiela vianočné. Babička by asi odpadla, keby videla, aké darčeky som si za to kúpila, ale čo už :-D Ale myslím si, že za knihu a diár by sa až tak nehnevala, či? 
Fotila som 25.12. dopoludnia, kedy bolo krásne slnečno a dokonca sme vyšli aj von pred panelák.


Vnútro krabice bolo prilepené o vonkajšok krabice. Celkovo sa bábika veľmi ťažko odbaľovala.




Hviezda sa zastoktne do úchytok na šatách

Šaty sú na patentky




Hviezda má dve somarinky, ktoré sa zastoknú do vešiačikov na šatách.

Vonku nás čakalo prekvapenie. V susedstve sa objavil stromček.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....