nedeľa 17. decembra 2017

Barbie Basics Look No. 02 Collection 001

Ahojte :-) Dnes si predstavíme ďalší z Basics setov. Tento konkrétny mi prišiel ešte v auguste, čo ste mohli vidieť tu. Už som ani jeden z týchto dvoch Basics setov nechcela pred sťahovaním rozbaľovať no a po presťahovaní som si najskôr musela nájsť svoj pokoj a tak k foteniu došlo až koncom novembra. Trochu je smutné, že na setíkoch k BB001 je stále vyfotená Mackie, mám Stellu strašne rada, ale nechcela som s ňou fotiť. Na fotenie som si teda vybrala moju prvú Tango v zbierke, Táničku:


Tak čo to tu máme?

Topánočky sme vymenili


Okuliare sú to, čo ma na tomto balíčku dostalo najviac. Myslím, že Táničke neskutočne pristanú. Čo myslíte vy?

Kvôli obúvaniu nie veľmi populárne sandálky.

Opäť raz klasické Basics lodičky s otvorenou pätou, tentokrát v krásne nude béžovej farbe.

Opäť jeden pár padačiek

Púdrik je rovnaký ako tie strieborné až teda na to, že je zlatý.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....