pondelok 11. decembra 2017

Prvý krát s Tonner

Ahojte 😉 Keďže nestíham, rozhodla som sa vydať všetky články, ktoré mám v pripravených bez ohľadu na to, či majitelia sú rovnako nestíhací ako ja a predmet môjho článku ešte tiež nepofotili. Tento článok mám v rozpísaných už viac ako tri roky. Nechávam ho v pôvodnom znení, len Vás na to upozorňujem. U Zuzky na blogu už dlhšie nebol článok a ja tomu rozumiem, keďže po materskej (nie, to slovo dovolenka tam nechcem veľmi dávať) skĺbila pracovný život s rodinným a to chápem, že na koníčky nie je až tak času. Viem však, že bábiky stále veľmi ľúbi, čo dokazujú jej krásne články z výstavy, či články z dovolenky, kde bábiky boli súčasťou povinnej výbavy. No dosť mojich slov.

Priznám sa, že keď mi Zuzka napísala, aby som pre ňu kúpila túto bábiku, fakt som bola prekvapená. Na prvej fotke ma nijako neoslovila, ale na fotky som už dávno prestala dávať. Zistila som, že bábiku proste musím vidieť na živo, aby som si vedela na ňu utvoriť názor. Keď som si o nej písala s Ivkou a tá mi napísala, že "ale vieš, že ona má 40 cm"...fakt som si to uvedomila až vtedy....ale aj tak som si to nevedela predstaviť. Keď prišla k nám a my s Vikym sme nadvihli veko krabice a roztvorili papier v mojej hlave boli tieto slová: "Bože, tá je nádherná a taká veľká"....áno, bábika je o mnoho väčšia ako Barbie. Nie len že je vyššia, ale aj širšia...tie chodidlá...ale bola neopísateľne krásna....pravé mihalnice, šaty, ruky, kĺbové telíčko, krabička....veľmi som sa tešila až ju Zuzka vybalí a odfotí...

A tak pome na to!

Chvíľa napätia

Po roztvorení papiera ma uchvátila tvárička....bola taká krásna...dokonalá...očká, ústočká, výraz...

Celá postava

Nôžky

Topánočky

Náušnice


Doplnky

Ohybné kolienko a sieťované pančušky

Dlanička

Tieto dve fotky vznikli, keď sa ma Terezka opýtala, no a aká je veľká....občas je fakt lepšie vidieť, než 100x počuť

A rozlučková fotka :-) Potom nastalo pomerne komplikované balenie, nakoľko bábika aj s krabičkou boli pomerne vysoké, ale myslím, že som to nakoniec zvládla


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....