sobota 2. júna 2018

2013 The Twilight Saga:Breaking Dawn Part 2 Emmett - Emmett

Ahojte 😊 Tak dnes si konečne dáme predstavenie môjho nádherného fešáka. Mám ho už dlhšiu dobu. Vzala som ho začiatkom mája k mamine a tesne pred odchodom som ho rozbalila. Získala som ho vďaka facebooku a túžila som po ňom už pár rokov, ale stále mi akosi unikal a takto bol za super cenu a prišiel od susedov z Čiech raz-dva.

Prvé fotky vznikli na mojom podnájme v Ružinove, kde sa v poslednej dobe takmer nezdržiavam. Naposledy som si bola po oba svoje notebooky.






Tieto dve fotky vznikli priamo v Bystrici


Pamätáte sa, ako som vám spomínala našu čerešňu? Aby ste si ju zapamätali? Tak tu je ten dôvod







Táto fotka sa mi neskutočne páči











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....