nedeľa 3. júna 2018

Miš-maš z obchodov

Ahojte 😉 Po krátkom čase som tu zase...a teraz si dáme už všetky fotky z obchodov, ktoré som ešte mala v mobile. Posledná vznikla len pred dvomi dňami...

Dráčik Terminál, Banská Bystrica, 06. 05. 2018

Vedkyňa Kira je proste nádherná

Paleontologičku Goddessku som videla prvýkrát práve u maminy. Niečím mi trochu pripomína plavkovú Basics Goddess a teraz ma prosím nezabite.


Tieto fotky sú z Pompa v Retre, kam som sa šla upokojiť po jednej nie veľmi peknej konverzácii s inak veľmi dobrým človekom, len keď ja fakt neznesiem klamstvo, aj keď je z milosti, ako bolo v tomto prípade.



No odolali by ste tomuto šteniatku? V čase totálneho vytočenia? Ja teda NIE :-D


V piatok, 18. 05. som si šla po nový mobil do našej predajne v Poluse. Keďže viete, že naša predajňa susedí s predajňou Dráčik, tak som tam samozrejme nakukla


V utorok, 22. 05. som po škole išla vybaviť pár vecí a keďže som "musela" ísť cez Obchodnú bol by hriech nezastaviť sa v Dráčiku. O to viac som bola smutná, že tam Barbie zredukovali a to dosť výrazne 

Tak to vidíte v plnej "kráse".

Konečne som sa dočkala zlacnenia veľkej Frankie, ale aj tak som ju tam musela nechať.

Z Dráčika som si to namierila na Kamenné námestie, kde som ešte zašla aj do Tesca a potom na električku, ktorá ma zaviezla na pomedzie Rače a Vajnorov, kde som si bola čosi vyzdvihnúť.



Práve kvôli tomu, že Ľubo spomínal, že v Avione sú vystavené bábiky z Wrinkle Time som sa šla v utorok pozrieť ešte aj tam, no ono pravdou je, že som si neďaleko bola vyzdvihnúť zásielku z I can academy 😊

Setík do série k tým, ktoré som objavila v Pompe...tentokrát wellness

Nad týmto oblečením som dlhšie premýšľala, lebo tie moje baculenky moc nemajú toho čo na seba.

Keď sa objavila zmienka, že Totally Hair sa predáva v Dráčiku za 20€ prišlo mi to zaujímavé, ale nijako zvlášť ma to nelákalo, ale v piatok sme sa ocitli kvôli nejakým tým vybavovačkám v bankách v Eurovei a bol by hriech sa nepozrieť do Dráčika a tam bola ona. Na pol minútky som rozmýšľala, že si ju vezmem ako darček k MDD, ale potom som ju tam nechala.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....