nedeľa 24. júna 2018

Barbie Basics Look No.01 Colleciton 2.5

Ahojte 😊 Po kratšom čase, som tu zase. Nedávno som vám ukázala nový druhý balík z US a pri tejto príležitosti mi došlo, že sme si ešte neukázali poslednú vecičku z prvého balíčku z US z tohto roku. Takže som ho včera konečne rozbalila a nafotila.

Toto je už úplne posledný kúsok zo zbierky Barbie Basics, ktorý mi chýbal do zbierky. Býva dosť drahý, takže som naň dlhšie čakala. Kúpila som si ho minulý rok na meniny, teda 04. 02. 2017.

Keď som tieto kočky vytiahla, došlo mi, že som ich spoločne ešte nefotila, hoci Estrellu mám už dva roky.

Prvá išla na radu Celesté a dostala kruhové náušnice, mesiačikový náramok, kabelku a členkové topánočky.

Zlaté topánky. Tento model je tiež pomerne obľúbený u Basics. Už dlhšie som premýšľala, že by som nafotila všetky typy topánočiek použitých u Basics, ale moc sa mi do toho nechce, ale ak by ste mali záujem, napíšte mi o tom dole do komentárov a aj si niekedy na to nájdem čas



Zlaté lodičky s otvorenou špičkou, tento typ je veľmi obľúbený, mám ich vo viacerých farbách, či už od Basics alebo od Look dievčat.

Zlaté sandálky, tieto isté ale čierne má aj džínová Lea


Novinkou boli pre mňa iba tieto tenké náramky, pokiaľ mi pamäť dobre slúži, tak takéto ešte nemám.


Bronzové lodičky



Kruhové náušničky spolu

Mesiačikové náušničky spolu

Takže Etrellka dostala mesiačikové strieborné náušnice, strieborný náramok a kabelku.

Krásne gladiátorky má aj Mbili a tiež sú celkovo v Basics veľmi obľúbené

Nazúvacie sandálky sú v Basics kolekcii veľmi obľúbené.

Lodičky s otvorenou špičkou má Estrella aj vo svojej výbave len sú čierne so striebornými glitríkmi.

Lodičky s otvorenou špičkou spolu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....