nedeľa 25. novembra 2018

2003 Mermaid Fantasy Kayla - Freddie

Ahojte 😊 V provom rade Vám prajem krásnu Katarínsku nedeľu. Čoskoro tu máme Vianoce a ja som ešte nepredstavila ani bábiky, ktoré mi prišli pred narodeninami a ktoré som dostala na narodky, tak sa do toho pustíme. Dnes si predstavíme nádhernú morskú pannu, ktorú mnohí poznáte, nakoľko sa predávala aj na našom území (nie, ja si to nepamätám, v tom roku som bola na strednej a Barbie išli statočne mimo mňa). Bábiku som kúpila na devilbay originál v krabičke. Určite viete, že z tejto série mám doma Barbie, ktorú som hranú kúpila v počiatkoch môjho zberateľstva a je dosť poškodená, preto som dlhšie uvažovala o náhrade a podobne ako zo série Magical Fantasy som si vybrala Kaylu. Meno dostala Freddie po Freddiem Mercurym zo skupiny Queen, ktoré som jej dala dnes, keďže včera som bola po dlhom čase v kine a to na Bohemian Raphsody a práve mi hrá We are the champions, čo si dúfam spolu s kolegami zaspievame vo štvrtok po veľkom teste z komodity elektrina. Drže nám prosím prsty.
Bábika pochádza z tretieho balíčka z US, kde ešte s ňou bola bábika, ktorú dostanem od drahého na Vianoce a oblečko, ktoré si ešte predstavíme čoskoro. Dala by som Vám odkaz, ale blog sa rozhodol, že toto bude článok, v ktorom mi rovno vymaže všetky fotky, takže odkaz nedám.
Tiež táto bábika patrí k tým, ktoré máme s Ľubom spoločné, len tá jeho je už morská panna na súši a dostala teda telíčko s nôžkami, pripomenúť si ju môžete tu.

Fotka celej série (stiahnutá z netu, ako inak).

Bábiku som vybalila na byte v Petržalke, pár dní pred sťahovaním, lebo som si povedala, že bude zbytočné sťahovať krabicu, ktorú aj tak vyhodím.







Vlásky sú úžasné, jemné, husté a kde tu skrepované.





Zrkadielko zrkadielko povedz že mi...

Bábika má na chrbte páčku, ktorou sa dá pohybovať hore dole a jej ruky sa potom tiež pohybujú a simulujú plávanie. Tiež sa jej dá hýbať s chvostom zatlačením na bedrách.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....