piatok 23. novembra 2018

Drobné vysvetlenie alebo všetko k 01. 11.

Ahojte Mrkající
Tento článok je kecací a nebude v ňom žiadny obrázok, takže komu sa nechce čítať alebo ho to nezaujíma, môže preskočiť a dúfam, že už zajtra sa mi podarí vydať nejaký klasický článok, ako ste u mňa zvyknutí.

Tí, ktorí ma máte aj na facebooku ste istotne už postrehli, že som sa zase raz sťahovala. Bolo to k 01. 11., aj keď reálne som sme sa sťahovali trošku skôr. 01. 11. bol u nás štátny sviatok, ale 02. 11. bol aj môj prvý deň v novej práci. Už sú to vlastne tri týždne, čo do nej chodím a zatiaľ sú to viac-menej samé školenia, takže je to v pohode.

Na novej adrese nám len predvčerom zapojili internet, takže aj to bol dôvod, pre ktorý som dlhšie neblogovala, ale to sa zmení a máte sa na čo tešiť. Určite si ešte dáme doplnenia výletu v Brne, pri ktorom som skončila naposledy, dokončíme balíček z US, balíček od Betky a narodeninové darčeky a taktiež nejaké tie viac-menej aktuálne novinky z obchodov. Dúfam, že sa tešíte, lebo ja áno Usmívající se

Tiež som čítala vaše články, nakoľko som mala internet v mobile, ale pri ňom je veľmi ťažké napísať komentár, ale postupne sa k tomu dostanem. Mám všetky vaše články v e-mailoch, ktorých ale mám momentálne 362 kúskov celkovo, takže to chvíľku potrvá, než si ich vytriedim, prečítam a zistím, ktoré sú potrebné a ktoré môžem pokojne vymazať.

Majte krásny piatok a nech sa vám vo všetkom darí :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....