streda 28. novembra 2018

2005 Highland Fling Barbie - Helena

Ahojte 😊 Prajem krásnu stredu v provom rade. Dnes sa posunieme k ďalšiemu môjmu narodeninovému darčeku. Vyberala som síce sama, ale zafinancoval partner, takže je to darček do neho. Kúpila som ju na facebooku, ale pani neposielala na Slovensku, takže na chvíľku pobudla u Hanneton. Prišla aj s nádherným fešákom pre Ľuba, ktorý dúfam nám ho čoskoro predstaví.

Ani sa nedivím, že ho Ľubo tak chcel, je to proste fešák

Okrem Aragorna pre Ľubka, mi v ten deň prišla aj India Barbie, ktorú ste už videli predstavenú dávnejšie.

Aj keď bábika bola v inzeráte uvedená len ako Silkstone Barbie, pomerne rýchlo sa mi ju podarilo dohľadať a takto by mala vyzerať v originály. V tomto prípade mi výnimočne jej pôvodné oblečenie nechýba.


Ešte pred Helenkiným príchodom sa mi podarilo dohľadať aj bábiku, od ktorej má šaty. Jedná sa konkrétne o Spotted Shopping Barbie. To, že šaty budú od nejakej Silky mi došlo pomerne rýchlo, len som netušila, od ktorej, ale našla som ju v prehľade na Mattel stránke.

Výbavička, pár kúskov mi chýba, ale čo už


Narodeninové Silky pokope



Kabátik



Blúzka je na patentky a je veľmi pekná



Zrejme všetky Silky sú navlásené takto, čo sa ale mne vôbec nepáči a preto mám len tie, ktorým to účes zakrýva.

Po úprave účesu v novom bývaní obsadila na pár dní sviečku, tak som jej urobila pár záberov na nej.




Chcela som hrozne spraviť také tie typické jesenné fotky, ale akosi som sa vždy vybrala fotiť v nesprávnom čase. Tieto sú už zo Senca.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....