sobota 5. januára 2019

Balíček z US 4/2018

Ahojte 😊 Ako už samotný článok napovedá, dnes vás nebudem trápiť fotkami z obchodov. Krátko pred Vianocami mi ešte stihol doraziť krásny a na minulý rok aj posledný balíček z US. Uvidíme, kedy sa mi podarí dať dokopy nejaký prvý pre tento rok. V balíčku boli tri dievčatá pre mňa a jedna kráska pre Denisku. Pôvodne som túto bábiku kúpila pre seba, keďže bola v dobrom stave a v dobrej cene, ale ani nie o týždeň, na kofole s mojim úžasným partnerom, som ju na ebay objavila znovu za veľmi podobnú cenu ale originál v krabičke. Keď zbadal moju radosť, tak mi ju kúpil, že to budem mať k Vianociam.

Za takúto super cenu sa mi podarilo kúpiť novú Terku. Rozhodla som sa, že budem udávať aj ceny, nakoľko mám dosť často otázky, za koľko som kúpila a že mám neskutočne drahé Barbie doma, tak chcem každého vyviesť z omylu. Samozrejme k tejto cene ešte treba prirátať poštovné z US na Slovensko. Veľmi podobnú cenu mala aj tá hraná. Kto trošku sleduje tieto bábiky, tak vie, že pod 50-60 dolárov sa dostanú ojedinele.

Ešte cena novej Terky, už mi žiaľ ebay zmazal poštovné, ale to nebolo vysoké, keďže bolo po US.

Terezku som vybalila rovno na školení, nakoľko som bola veľmi zvedavá v akom je stave, takže už aj moji noví kolegovia vedia, čo to majú v tíme za blázna.


Na K-mart verziu už čakali doma blond verzia a AA verzia, ktoré nám robili počas Vianoc dekoráciu pri stromčeku.



Na blond verziu už doma čakala K-mart verzia



A šup pod stromček

Teresku som po príchode domov vyzliekla, umyla, umyla som jej vlásky a keď jej trochu preschli začala som ich opatrne a pomaly rozčesávať, lebo takú krásku som nemohla nechať tak, aj keď nie je moja. Bol to beh na dlhú trať, ale jej tvárička mi to vynahradila.




Cynthiinu sestričku uvidíte už čoskoro.


Keď jej uschli vlasy, nemohla som sa nabažiť jej fotenia. Je taká nádherná.






Bábika má po telíčku pár fliačikov


Deni ma potom poprosila o porovnanie ofinky s mojou, čo nebola najľahšia úloha, keďže som bábiky k Vianociam mala už uložené na sebe na vitrínke.





Spolu





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....