nedeľa 27. januára 2019

Šatičky od Martičky

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme môj posledný narodeninový darček, ktorý som si nadelila sama sebe a v podstate mojim babám a to sú šatočky od úžasnej Barbie krajčírky Martinky Paurovej. Šatočky mi došli vtedy ešte na adresu do Petržalky, ktorú vám sem dám a PROSÍM každého, aby si ju už vyškrtol a v prípade záujmu mu dám novú adresu 😊

Toto mi žiaľ robí v poslednej dobe mobil čoraz častejšie. Neviete, čo s tým?


Táto fotka vznikla už v Senci na rýchlo na kuchynskej linke.



Keďže Claudette nemá prepichnuté uši a chcela som ukázať aj náušničky, ktoré Maťka vytvorila, vzala som si na pomoc Willu.

Náušničky




Spodnička

Vejár

Náhrdelník

Náramok








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....