sobota 26. januára 2019

Moje Silkstonky

Ahojte 😊😊 Dnes preskočíme v čase a hoci by som vám mala dať už fotky z Vianoc a vianočných prírastkov, ale dám vám sem dnes fotky, ktoré som fotila len včera a to moje Silkstone dievčatá.

Pri tejto reklame som sa prvýkrát začala vnímať Silkstonky.

Z roku 2013 sa mi nakoniec dostalo hneď dvoch krásnych kočiek, nakoľko sa predávali aj na území ČR a ja som obe kúpila na bazoši od toho istého predajcu.

Z kolekcie z roku 2015 mám jednu kočku, a to fialovú, prijala by som ružovú s klobúkom vedľa nej. Tú som už párkrát obdivovala na ebay.

Všetky moje Silkstonky



Kĺbové

Blond spolu




Aj keď sa teším, že dali Silkstonkám kĺby, tak si myslím, že týmto výstavným bábikám to až tak netreba a mohli nechať kĺby radšej bábikám Fashionistas.






Kĺbové Silkstonky majú krásnu pohyblivosť, vedia si chytiť hlavu rukou.

Dokonca majú aj gumičku medzi nohami a tým pádom vedia urobiť roznožku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....